ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában magyar nyelven kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatossan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Ezen ÁSZF a következő weboldalról folyamatosan elérhető és letölthető: http://www.flavin7gold.hu/aszf

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján http://www.flavin7gold.hu és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

1. Szolgáltatói adatok

A webshopot a Favilla s.r.o működteti a továbbiakban „Szolgáltató”

Cégnév: Favilla s.r.o.
Székhely: 945 01, Komarno, 772/21 Gazdovska, Szlovákia
Panaszkezelés e-mail cím: info@flavin7gold.hu
Adószám: 30409608-2-51
Közösségi adószám: SK2023079289
Cégjegyzék szám: 45662827

Kibocsájtó cégbíróság: Komárnói Törvényszék Cégbírósága
Kapcsolattartó osztály: ügyfélszolgálat
Kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@flavin7gold.hu
Telefonos elérhetőség: + 421 233056740

Szállítási partner, partnerek megnevezése: DPD Futárszolgálat Kft., FedEx Futárszolgálat

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 8-16 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-3 munkanap
Webáruház domain: www.flavin7gold.hu

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2018. december 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg. A megrendelt termékeket házhozszállítással teljesítjük.
A Favilla s.r.o (továbbiakban Szolgáltató) elkötelezett az olyan termékek forgalmazása iránt, amelyek nem csak a szervezetet, hanem a környezetet is óvják. Hosszútávú megoldásokat kínál professzionális termékek formájában, legyen szó táplálkozásról, szépségápolásról vagy az otthon tisztán tartásáról.
A webshopon található termékeknél a Szolgáltató szerepelteti azok neveit, részletes leírásait és fotóit. Ezek az információk és képek eltérhetnek a valóságostól, a különbözőségek és az esetleges elírások miatt nem vállal felelősséget. Az akciók esetében teljes körű tájékoztatást nyújt, annak részleteiről és időtartamáról.

3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Webboltunk alapvetően biotermékek árusításával foglalkozik, termékeink az alábbi főkategóriák szerint csoportosíthatóak:
– Bio élelmiszerek
– Reform élelmiszerek
– Bio kozmetikumok
– Bio és natúr tisztítószerek
– Xilit, nyírfacukor, eritrit, stevia
– Natúrkozmetikumok
– Gyógyhatású készítmények
– Étrendkiegészítők
– Ásványi anyagok
– Vitaminok
– Ajándékutalványok
– Könyvek
– Egyéb háztartási eszközök

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (5%, 18%, 27%), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A szállítási költség a csomag összeállítása után kerül kiszámításra. Külön csomagolási költség nem terheli a rendelést!

4. Rendelési információk

A vásárlás csak regisztráció után lehetséges. Telefonos ügyintézés során a Szolgáltató biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. A telefonos rendelés során a vásárló tájékoztatást kap a szállító cég adatairól valamint elállási jogáról.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, ez esetben az azt követő napon kerül feldolgozásra.
A megrendelésről a vásárló kap egy automatikus visszaigazolást, amelyet a rendszer küld.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben SMS-ben igazolja vissza a megrendelést. Az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül történik. Raktáron lévő áruk esetében a kiszállítás a rendelés leadásától számított második munkanapon történik meg. Minden egyéb esetben a Szolgáltató – telefonon, e-mailen – egyeztet a Felhasználóval. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk az általunk megadott elérhetőségeken.

6. Rendelés menete

Regisztrációt követően jelentkezzen be a webáruházba és megkezdheti a vásárlást.

1. A megvásárolni kívánt terméket a ,,Kosárba tesz” gombra kattintva helyezze a kosarába.

2. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza ,,Tovább vásárolok” gombot. A „Kosár tartalmának megjelenítése” gombra kattintva megvásárolni kívánt termékeit bármikor megtekintheti. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt árucikkek darabszámát. A kosár tartalmát törölheti, ha a ,,Termék törlése a kosárból” gombra kattint. Amennyiben módosítani kívánja a mennyiséget, írja be a darabszámot és válassza a ,,Mennyiség frissítése a kosárban” gombot. Ha rendelkezik kuponkóddal, akkor a kód beírásával azt is érvényesítheti.

3. Adja meg a személyes adatait, a * jelölt mezőket mindenképpen töltse ki. A jelölőnégyzet bepipálásával feliratkozhat törzsvásárlói hírlevélre is.

4. A személyes adatok megadását követően a szállítási információkat kell kitöltenie. Továbbá azt is válassza ki, hogy ugyanazt a címet használja-e a szállításhoz, melyet a számlázáshoz is megadott vagy egy új szállítási címet adna inkább meg.

5. Ezek után következik a fizetési mód kiválasztása: Barion online, kártyás fizetés vagy előre utalás.

6. Lehetősége van arra, hogy rendeléséhez megjegyzést és különleges kérést is írjon.

7. Fogadja el az általános szerződési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.

8. Ha a Barion online kártyás fizetési módot jelölte be, „Megrendelés megerősítése” gombra kattintva tudja elküldeni a megrendelését. Miután a barionos fizetési módot jelölte be választott termékei kifizetésére, átirányításra kerül a Barion oldalára. Itt kettő fizetési felületet vehet igénybe.

Amennyiben már Barion felhasználó, bejelentkezhet e-mail és jelszó párossal saját Barion fiókjába, hogy a tranzakciót végrehajthassa e-pénz egyenlegének vagy egyik tárolt bankkártyájának terhére.
Ha még nem Barion felhasználó, a kártyaadatok megadásával fizethet az általános szerződési feltételek megismerésével és elfogadásával. Ezt követően lehetősége van Barion regisztrációra is, mellyel legközelebbi tranzakciónál már nem szükséges megadnia kártyaadatait, a rendszer biztosítja azok biztonságos tárolását.
Miután online kosara kifizetésre került, azaz a kettő mód egyikével a tranzakciót jóváhagyta, a rendszer visszairányítja a weboldalra, ahol további információkat kap a tranzakció állapotáról, hogy az sikeres volt-e vagy esetlegesen valami miatt meghiúsult.
Az adatbeviteli hibák javítása: vagy a megrendelés elküldését megelőzően, vagy a elküldését követően ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján is tudja módosítani a megrendelés adatait.
A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján is tudja módosítani a megrendelés adatait. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. Ha a felhasználó regisztrációjakor rossz e-mail címet adott meg vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, a Szolgáltató mentesül a visszaigazolási felelősség alól. Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.

7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Paylike – online kártyás fizetés

Ez a fizetési rendszer minden biztonsági előírásnak eleget tesz, a cég kulcsfontosságúnak tartja a kártyaadatok védelmét.  Minden adatbiztonsági és törvényi megfelelésnek eleget téve, a bankkártyatársaságok által előírt PCI DSS minősítést is magáénak tudja. A Paylike használata ingyenes, rejtett költségek nélkül a vásárló már mobilról, mindenféle böngészővel is használhatja a fizetőkaput. Díja csak a különleges extráknak van, valamint a banki tranzakcióknak (kártyaelfogadásnak, banki átutalásnak). Egyaránt fizethet Electron, MasterCard, Visa, Maestro, American Express kártyákkal is. Ezt a fizetési módot az is igénybe veheti, aki nem bankkártya vagy bankszámlaszám tulajdonos. A vásárló egyszerre több félnek is fizethet, azonban személyes- és kártyaadatai egy alkalommal sem kerülnek át a kereskedőhöz.
További tudnivalókért látogasson el a Paylike weboldalára: https://www.paylike.com/
Ügyfélszolgálata a +45 78 75 51 61 telefonszámon.

8. Házhoz szállítás, információk

Futárral szállítás
Webáruházunk futárral való kiszállításait az Foxpost/DPD Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Az Foxpost/DPD Futárszolgálat futárjai előzetesen telefonon értesítik a címzettet a várható kézbesítési időről. Az Foxpost/DPD Futárszolgálat két egymást követő munkanapon megkísérli a csomag kézbesítését vagy előzetesen időpontot egyeztetnek a címzettel. Az át nem vett csomagok szállítási költségét és a sikertelen szállítással kapcsolatban felmerült egyéb költséget a megrendelőre terheljük! A megrendelő jegyzőkönyv felvételét a futártól kérheti.

Ügyfélszolgálataikon a kiszállítás várható időtartamáról érdeklődni tud:

DPD Futárszolgálat:
Munkaidőben H-P 8:00-18:00-ig, a +361 501 6200 telefonszámon

E-mail: dpd@dpd.hu

Foxpost:

Munkaidőben H-P 8:00-20:00-ig, a +3619990369 telefonszámon

 

 

10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra, ha a webshopnál valamely hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál. Ez esetben a hiba felismerését követően vagy a módosítás után azonnal tájékoztatást kap a vevő az új adatról. Megerősítheti a vevő a megrendelést, de arra is van lehetőség, hogy bármelyik fél elállhat a szerződéstől.
Ha megrendelt termék nem áll rendelkezésre vagy a Szolgáltató rajta kívül álló okok miatt nem tudja maradéktalanul teljesíteni a megrendelést, fenntartja a jogot, hogy részben vagy teljes egészben visszautasíthatja a megrendelést.

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Ön élhet a kellékszavatossági jogával a Favilla s.r.o. hibás teljesítése esetén. A Polgári Törvénykönyv szerint kellékszavatossági igényt érvényesíthet a vállalkozással szemben. Választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet, az alábbi jogok illetik meg:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Favilla s.r.o. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

2. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Ez esetben Önt a következő jogok illetik meg:
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) bizonyos esetekben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, melyek a következők:
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Hibás teljesítés esetén szerződés az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető Favilla s.r.o. jótállásra köteles. A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, a forgalmazó vagy annak megbízottja általi üzembe helyezéskor pedig az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre,egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosság alpontokban leírt meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

12. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán a 945 01, Komarno, 772/21 Gazdovsak, Szlovákia címre vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre: info@flavin7gold.hu

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését.
A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Amennyiben a webshop hibájából következően szükséges a termék javítása vagy cseréje, akkor a webshop állja a futár díját.

Ebből a célból felhasználhatja: elállási/felmondási Nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra 945 01, Komarno, 772/21 Gazdovska, Szlovákia címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:
-Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
-Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
-Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek.
-Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
-Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő és a hibás vagy gondatlan kezelésből származó károk megtérítése a vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Favilla s.r.o a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát. (Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

13. Szerzői jog

A Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül tilos a webshopon szereplő bármely tartalom és annak bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, valamint értékesítése. A weboldalon szereplő tartalmakra, annak részleteinek terjesztésére a Szolgáltató minden jogot fenntart magának.
Írásos hozzájárulás esetén is csak a weboldalra való hivatkozással vehet át a Szolgáltató weboldaláról és annak adatbázisából bármilyen anyagot.
A Szolgáltató fenntartja minden jogát a domain-nevére, szolgáltatásának valamennyi elemére, valamint az internetes reklámfelületeire.

14. Panaszkezelés

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság általános jogutódja 2017. január 1-től a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. Másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör 197 járáshoz került. 2017. január 1-étől a Felhasználó panaszaival elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat.

A Felhasználó a fogyasztói jogvitákat peren kívüli eljárás keretében a Békéltető Testületi eljárásban is rendezheti.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Online vitarendezési platform

A Fogyasztó igénybe veheti az online vitarendezési platformot, melyen keresztül szintén lehetősége nyílik egy kérelem kitöltésével online vásárlásához kapcsolódó jogvitáit rendezni. Az elektronikus űrlap kitöltésével és minden olyan dokumentum csatolásával,- amely alátámasztja a vitában foglaltakat- nyújthatja be panaszát. Az online vitarendezési platform továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintett feleknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron jár el a közöttük fennálló ügyben.
A platform az Európai Bizottság rendszerében egy regsztrációt igényel. Miután bejelentkezett, az interneten zajló eljáráshoz a felhasználó a következő oldalon nyújthatja be panaszát: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

15. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://www.flavin7gold.hu/adatkezelesi-nyilatkozat

16. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:1
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk
elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy
az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
1) Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és
elektronikus levelezési címének megjelölése.
2) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
3) A megfelelő jelölendő

17. Útmutató az elállási/felmondási mintatájékoztató kitöltéséhez

(1…..) Illessze be a következő idézőjelbe tett szövegek egyikét:
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: „a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le”;
b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”;
c) több termék szolgáltatásakor: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.”;
d) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: „amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.”;
e) termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.”
(2…..) Illessze be vállalkozása nevét, postai címét, és – ha van – telefonszámát, telefax-számát és elektronikus levelezési címét.
(3…..) Ha Ön lehetővé teszi a fogyasztó számára, hogy elektronikusan az Ön weboldalán töltse ki és nyújtsa be elállási/felmondási nyilatkozatát, illessze be a következő szöveget: „Ön internetes oldalunkon is [beillesztendő az internetes cím] kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.”
(4…..) Termék adásvételére irányuló szerződés esetében, ha Ön nem ajánlotta fel, hogy a terméket elállás esetén visszafuvarozza, illessze be a következő szöveget: „A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.”
(5…..) Ha a fogyasztó a szerződés alapján terméket vett át
a) az alábbiak közül illessze be a megfelelőt:
– „A terméket visszafuvarozzuk Öntől.”, vagy
– „Ön köteles számunkra vagy …. [illessze be a termék átvételére Ön által feljogosított személy nevét és postai címét, ha van ilyen személy] számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.”; és
b) illessze be a megfelelőt:
ba) „A termék visszaküldésének költségeit mi viseljük.”, vagy
bb) „A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.”, vagy
bc) Távollévők között kötött szerződés esetében,ha Ön nem ajánlja fel a termék visszaküldési költségének viselését, és a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel: „A termék visszaküldésének közvetlen költségét – azaz… [illessze be az összeget] fuvarozási költséget – Ön viseli.”; vagy ha a termék visszaküldésének költségét ésszerűen nem lehet előre kiszámítani: „A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. E költségek legmagasabb becsült összege… [illessze be az összeget].”, vagy
bd) Ha üzlethelyiségen kívül kötött szerződés esetében a terméket a szerződés megkötésekor a fogyasztó otthonába fuvarozták és a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel: „A terméket saját költségünkön magunk fuvarozzuk vissza.”; és
c) illessze be az alábbiakat: „Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.”
(6…..) A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében az alábbi szöveget illessze be: „Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.”

0
Kosár